OT: JukeBox

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Středa Červenec 3 06:25:40 CEST 2002

Zdravim,
pravdepodobne budem trochu od veci, ale kazda rada dobra.
Chcem skusit postavit pre kamosa riadny komercny jukebox, ktory si
on umiestni do niejakej krcmicky. Ma uz takych masiniek viacej, ale
vsetky na M$. Ten moj by slapal na linuxe a teda aj pre mna :-)
Zaujimalo by ma ci z tejto spolocnosti nema niekto skusenost s niecim
podobnym. Zaujimalo by ma hlavne ovladanie mincovnika, resp. vyber
vhodneho typu a emulacia klavesnice. Problem by nebol ani s vlastnorucnym
bastlenim, resp. programovanim, ale naco vymyslat ... ked staci upravit.
Budem vdacny za kazdu radu, resp. link.

S pozdravom

---
Mgr. Radoslav Findrik
SLOVAGROTRANS a.s., o.c.p.
spravca na tir.sk, 0905 691 539
fax: +421 45 673 5261

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa. !POZOR!