OT: JukeBox

Petr Vanek petr.vanek na ika.cz
Středa Červenec 3 09:10:52 CEST 2002

On St, 2002-07-03 at 06:25, Mgr. Radoslav Findrik wrote:
> Zdravim,
> pravdepodobne budem trochu od veci, ale kazda rada dobra.
> Chcem skusit postavit pre kamosa riadny komercny jukebox, ktory si
> on umiestni do niejakej krcmicky. Ma uz takych masiniek viacej, ale
> vsetky na M$. Ten moj by slapal na linuxe a teda aj pre mna :-)
> Zaujimalo by ma ci z tejto spolocnosti nema niekto skusenost s niecim
> podobnym. Zaujimalo by ma hlavne ovladanie mincovnika, resp. vyber
> vhodneho typu a emulacia klavesnice. Problem by nebol ani s vlastnorucnym
> bastlenim, resp. programovanim, ale naco vymyslat ... ked staci upravit.
> [...]

mno, asi vam presne neporadim, ale byl jsem
onehdy svedkem toho, jak v prazskem rockovem
klubu Inferno (http://www.rcinferno.cz/) vypadl
proud a po uspesnem obnoveni jeho dodavky jsem
nevericne ziral na klasickou boot sekvenci
linuxu v jejich jukeboxu.

Takze se zkuste poptat tam. Treba mejlem :)))

p.s.: miluju krcmicky.

         Petr Vanek
      petr.vanek na ika.cz
  ----- www.yarpen.cz --------