Pine a maildiry

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Červenec 3 06:37:55 CEST 2002

> co tak skusit mutt a /usr/share/doc/mutt/examples/Pine.rc ???
>
> # This file contains commands to change the keybindings in Mutt to be
> # similar to those of PINE 3.95.

Ale neee, ja nechci prechazet na mutt, ja ho normalne pouzivam. Ten pine
tam musi byt kvuli userum, kteri chteji pine, a ne nejaky (byt treba
lepsi) mutt s podobnymi klavesovymi zkratkami.

Jinak jsem problem vyresil tak, ze posta chodi do ~/Maildir, ale maily se
ukladaji do ~/mail do mailboxu. Takhle s tim umi pine i mutt pracovat bez
problemu.

Vadi mi to, ze ani pine ani mutt neumi jednodusse pracovat s maildiry
uvnitr maildiru. Pine je nezobrazi, protoze ty adresare zacinaji ".", mutt
sice ano, ale zobrazuje ty slozky s "." na zacatku a se vsemi soubory,
ktere jsou tam obsazene, a take jeste s adresari cur, new a tmp.

Ja bych chtel, aby v maildiru, ktery obsahuje slozky cur, new a tmp, par
dalsich souboru a pak dalsi maildiry ve tvaru .jmeno zobrazoval mutt a
pine jen seznam maildiru (bez te uvodni tecky). Ani jeden to ale IMHO neumi.

-- Honza Houstek