Pine a maildiry

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Červenec 3 08:13:50 CEST 2002

> alias pine='mutt -F /usr/share/doc/mutt/examples/Pine.rc'  ;-))

Hmmm, cetl jste tu moji odpoved. Schvalne jsem to zkusil, a zjistil jsem,
napr. ze klavesy < a > nefunguji (to by se ale dalo napravit), neda se
(pochopitelne) spojite prechazet mezi hlavickou z telem zpravy, vybirani
slozek je uplne jine, chybi pineovsky adressbook, pineovske identity ...

Proste presto ze mutt je mym oblibenym klientem, a je konfigurovatelny az
az, tak na to, aby se z nej stal pine to nestaci. Nevim, proc mi to porad
nutite :-(

> mimochodom maildir v maildir-e ... ak myslite stromovu strukturu
> maildirov, tak napr. courier-imap pouziva ako oddelovac bodku ".", cize
> mam napr. .linux, .linux.linux-cz, .linux.linux-sk,
> .linux.debian.debian-cd, atd. atd. (ziadne vnorene maildiry) a vyzera to
> takto:
>
> linux - linux-cz
>       - linux-sk
>       - debian   - debian-cd
>                  - ....
>
> pouzivam maildir a zhodnu strukturu maildirov vidim pom. mutt,
> squirrelmail a hocijakeho imap klienta

Takze vidite v muttu stejnou stromovou strukturu v mutt i squirrelmail?
Poslal byste mi prosim ls -r Maildir a .muttrc?

-- Honza Houstek