Netscape a nezobrazovani stranek - VYRESENO

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Středa Červenec 3 21:05:01 CEST 2002

Martin Kebert wrote:

> Tak zrovna u tohohle si rikam "Skoda ze to nedelaji vsichni prohlizeci".
> Aspon by odpadaly (v tomhle smeru) odlaknute stranky.

takovéhle hledání na slepo není zrovna moc příjemné :-)
Stačilo by mi, kdyby se prohlížeč choval jako jakýkoli překladač (máš
tam a tam chybu, oprav si to :-)
Hodně by to ulehčilo ladění třeba php.

Zatím nám musí stačit html validátory.

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)