Netscape a nezobrazovani stranek - VYRESENO

Matthes ornest na mistral.cz
Středa Červenec 3 21:40:20 CEST 2002

Spravne ukoncovani tagu je veci autora stranek (programu), ne prohlizece.
"Automaticke" dokoncovani Vami opomenutych tagu ci jineho kodu je
mrchovina - typicky se tak chova explorer a vsichni na to spolehaji,
bud proto, ze nevedi, ze se tagy proste ukoncovat maji nebo proste z
lenosti.
Odmitani chybneho kodu je zcela na miste - prohlizec nemuze za Vas
vymyslet, co jste mel na mysli. Chybny kod programu vam taky zadny
solidni compiler neprelozi... V tom me explorer uplne vytaci, ze se
snazi byt chytrejsi nez ja. A opravdu jsou tu html validatory a
utilitky, ktere Vam usnadni spoustu casu pri hledani chyb v kodu.
Osobne vyuzivam sluzbu html/css validator na http://www.w3c.org a mohu
vrele doporucit ;)

cheers
Matthes