KDE3 a nahravanie zvuku

iko iko na kamarad.cz
Čtvrtek Červenec 4 08:59:59 CEST 2002

vcera som sa pokusal nahravat nejak zvuk. mam RH 7.3 s KDE 3.0 tusim a
nenasiel som nic na nahravanie zvuku. nasiel som len gnomovsky nejaky, ale
ten nesiel, ze nemoze otvorit device. asi koli aRts, ten bezal. nesiel ale
ani ked som aRts zrusil. na konzoli mi nesiel ani record ani rec ani nic.
rec mi pisal nejaku chybu DDMA ze nemoze zacat nahravat... hm... nechapem
to. mam ESS Solo1 zvukovku, prehravanie zvuku mi ide. televizny soft zapping
mi tiez nenahrava zvuk (a ten by mal nahravat cez aRts).

teraz dotaz: robim nieco zle? alebo... akym softom mozem recordovat zvuk cez
aRts?

diky...