Statistika provozu na ipchains

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Červenec 4 22:44:26 CEST 2002

Slansky Jan wrote/napsal:
: Dobry den vsem,
:
: uz dost dlouho hledam programek na statistiku provozu pres ipchains (denni,
: tydenni a mesicni). Nejblize je zatim ipac, ale ten tam nasype spoustu
: pravidel (do ipchains). Kdyz potrebuji merit tri podsite (cele kvuli DHCP),
: tak musim vytvorit 3*253 zaznamu. Nevite nekdo o necem rozumnejsim?

  A co kombinace těch správných pravidel do ipchains + net-snmp +
mrtg|rrdtool (v té kombinaci jsem se zatím dostal pouze k net-snmp, ale
vypadá to, že zpracování statistik paketového filtru by umět měl a pokud
to neumí tak do něj přihoďte nějaký skript, který to ozobe sám)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/