Mozilla a automaticke presmerovani webu

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Čtvrtek Červenec 4 09:21:53 CEST 2002

V posledni dobe se mi stava pomerne neprijemna vec. Kdyz si prohlizim
neco v mozille a kliknu prostrednim tlacitkem na odkaz, tak se dokaz
otevre ale v zapeti je "prehran" nasledujicim webem:

http://apps5.oingo.com/apps/domainpark/domainpark.cgi?s=find&dp_lp=7&cid=GOTO6262&dp_format=1.3&dp_p4pid=idealab&dp_own=Idealab&dp_cm=_b&dp_c1=000099

Delalo mi to tak pred mesicem. Hledal jsem v adresri mozilly nejake
nastaveni. Bohuzel jsem nic rozumneho nenasel. Tak jsem smazal adresar
~.mozilla a prestalo to. Jenze ted je to zpatky. Je to docela otravny.

Ze by se mi chtelo jednou za mesic smazat adresar mozilly, a pak pracne
prehravat vsechny zalozky a prenastavovat mozillu na svuj profil to
fakt ne.

Nejake napady?

Mozillu mam verzi 1.0.0.

KLoK