KDE3 a nahravanie zvuku

Martin Sanda martin.sanda na balustrada.cz
Čtvrtek Červenec 4 22:10:17 CEST 2002

Dne čt 4. červenec 2002 08:59 jste napsal(a):
=:> vcera som sa pokusal nahravat nejak zvuk. mam RH 7.3 s KDE 3.0 tusim a
=:> nenasiel som nic na nahravanie zvuku. nasiel som len gnomovsky nejaky,
 ale =:> ten nesiel, ze nemoze otvorit device. asi koli aRts, ten bezal.
 nesiel ale =:> ani ked som aRts zrusil. na konzoli mi nesiel ani record ani
 rec ani nic. =:> rec mi pisal nejaku chybu DDMA ze nemoze zacat nahravat...
 hm... nechapem =:> to. mam ESS Solo1 zvukovku, prehravanie zvuku mi ide.
 televizny soft zapping =:> mi tiez nenahrava zvuk (a ten by mal nahravat cez
 aRts).
=:>
=:> teraz dotaz: robim nieco zle? alebo... akym softom mozem recordovat zvuk
 cez =:> aRts?
=:>
=:> diky...

Úplně jsem nepochopil, jestli je váš problém v tom, jestli jste potřebný
nástroj nenašel, nebo v tom, že ten nástroj nefunguje.

Pokud je správně první varianta, tak zkuste gramofile. Ač název napovídá, že
to je na zpracování gramofonových desek, tak to umí nahrát jakýkoli zvuk z
jakéhokoli vstupu. Mě osobně naprosto vyhovuje, umí dokonce podle mezer
rozsekat získaný wav na jednotlivé skladby a případně i vypálit na CD (za
předpokladu, že máte vypalovačku a máte nainstalovaný patřičný pálící soft)

Teď mě tak napadlo, máte v KMix zapnutý vstup?

S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda
http://www.balustrada.cz