FS pro spoustu "pidi" souboru

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 4 12:55:50 CEST 2002

Tak jsem se asi ja spatne vyjadril,
ale OE to uklada do souboru podle slozek,
takze mam na filesystemu asi 30 souboru.
Me jde o to, treba zobrazeni seznamu zprav
netrvalo vecnost. Ted jsem prekontroloval stav,
tak uz mam 2,6 GB a jedna slozka, tedy soubor
na disku ma 800 MB. Zbytek uz jsou mensi zalezitosti
s velikosti prod 300 MB. V OE to index zprav
v teto nejvetsi slozce ukazuje pod 2 vteriny a byl bych
velice rad, aby to zustalo v tomto radu.
Pameti mam dost (1 GB). No a pridejte si k tomu
jeste tu zminku o RFC a reknete mi jmeno programu,
ktery toto splnuje. Velice nerad bych presel na program,
ktery nebude vykonove dostacovat, preci jen portace
toho soucasneho mailboxu do linuxu nebude zcela
trivialni.
    Zdravi
    Milan Roubal

----- Original Message -----
From: "Michal Vymazal" <gandalf na mbox.vol.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, July 04, 2002 8:31 AM
Subject: Re: FS pro spoustu "pidi" souboru

Milan Roubal wrote:

> Co to znamena pomalejsi? Stale zvazuji uplny prechod na linux,
> ale ceho se bojim, je prave mailbox. Pouzivam Outlook Express,
> mam asi 2 GB mailbox, ctvrt milionu mailu. Jak rychle se s timto
> objemem pracuje v nejakem linuxovem programu? Provozuje
> tu nekdo podobne velky mailbox?
>     Zdravi
>     Milan Roubal

Na rovinu :-)
Jeden adresar pro postu (maildir) je celkem rozumna vec, ale ponechavat
veskerou postu v jednom souboru je naopak hloupost. Rozumne je sahnout po
programu, ktery prislusne slozky posty uklada jako samostatne soubory a
hlavne, RESPEKTUJE VESKERA RFC, ktera se tykaji elektronicke posty. A az po
tom bych se zajimal o nazev programu, ktery tohle splnuje.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz