Linux ve vyuce - jak hromadne instalovat

Slansky Jan jslansky na ips-ag.cz
Čtvrtek Červenec 4 14:42:29 CEST 2002

On Thu, Jul 04, 2002 at 12:01:03PM +0000, Bohumil Jurencak wrote:
> - jak rozinstalovat linux vcetne aktualniho SW (KDE, Mozilla, ...) na
> vsechny pocitace? Obihat jeden za druhym se mi tedy nechce. Pujde nejak
> naklonovat disk s obema OS, nebo to proste nejak jinak vyresit? Hezkym
> resenim by byl jiste terminalovy server, ale v teto chvili nevim, kde bych
> na to sehnal sponzora ;)

RH ma neco jmenem "kickstart". Jednou nainstalujes a on vytvori pri
instalaci log. Podle toho se pak da instalovat identicka stanice.
Nikdy jsem to ale nepotreboval a tudiz neznam podrobnosti.

H.