ISO valhalla

Čtvrtek Červenec 4 16:22:19 CEST 2002

On Thu, Jul 04, 2002 at 02:03:19PM +0200, Vladimir Smelhaus wrote:
> Co to tedy znamena pro me jako uzivatele?
Z praktickeho hladiska IMHO vobec nic.

> Nainstaloval jsem RH v dobre vire, ze je siren pod takovymi licencemi, ktere
> mi ho umozni uzivat bez starosti.
A sme doma. Uzivat to mozes bez problemov. Problem sa tyka distribucie, nie
uzivania.

> Je to jenom problem firmy RedHat nebo i muj? (I kdyz muj asi tezko, kdyz se
> o nem nepise ani na strankach RedHatu.)
>
> Netyka se to samozrejme jenom posledni verze Valhalla.
Ehm, co vlastne chces? Prioritnu bezplatnu linku do pravneho oddelenie
RedHatu? RedHat ti nemoze poskytnut licenciu na nieco, co nevlastni, a to sa
tyka vacsiny z celkoveho objemu distribucie. Vlastnikom copyrightu su autori,
co vo vacsine pripadov != RedHat.

Ohladne diskutovaneho problemu sa RedHat sprava jedinym moznym inteligentnym
sposobom.

> Zdravim/Regards
>      Vladimir Smelhaus
Bye,

            Secret hacker rule #11: hackers read manuals.