ISO valhalla

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Čtvrtek Červenec 4 14:03:19 CEST 2002

On 4 Jul 2002, 0:20, Milan Kerslager wrote:

> Licence a autorska prava nelze opomijet ani u FreeSW, jak se
> presvedcila treba jedna nejmenovana firma u StarOffice a jak se nyni
> ukazalo pri prejmuti AbiWordu a fontu. To ze nasledky nese distributor
> s >50% podilem trhu misto autora puvodniho balicku je dusledek
> efektivity pravniho zasahu majitele prav.

Co to tedy znamena pro me jako uzivatele? Nainstaloval jsem RH v
dobre vire, ze je siren pod takovymi licencemi, ktere mi ho umozni
uzivat bez starosti. Je to jenom problem firmy RedHat nebo i muj? (I
kdyz muj asi tezko, kdyz se o nem nepise ani na strankach RedHatu.)

Netyka se to samozrejme jenom posledni verze Valhalla.

Zdravim/Regards

     Vladimir Smelhaus