Linux ve vyuce - jak hromadne instalovat

Čtvrtek Červenec 4 16:31:06 CEST 2002

On Thu, Jul 04, 2002 at 12:01:03PM +0000, Bohumil Jurencak wrote:
> Zdravim,
cau

> pripravuji vyuku na dalsi semestr a rad bych studenty seznamil s Linuxem
> (driv jsem nebyl garantem predmetu, taxem jim o tom tak akorat mohl hezky
> vykladat ;). Jelikoz nas spravce ma s instalaci desktopu jeste min
> zkusenosti jak ja, rekl jsem si ze se poptam.
oukej.

> - jak prinutit ke koexistenci MS Windows XP* a Linux
Neviem priamo poradit, ale existuje spusta howto o tejto tematike, kde su
vysvetlene postupy a moznosti.

> - jak rozinstalovat linux vcetne aktualniho SW (KDE, Mozilla, ...) na
> vsechny pocitace? Obihat jeden za druhym se mi tedy nechce. Pujde nejak
> naklonovat disk s obema OS, nebo to proste nejak jinak vyresit? Hezkym
> resenim by byl jiste terminalovy server, ale v teto chvili nevim, kde bych
> na to sehnal sponzora ;)
Ja odporucam skor ten terminalovy server. Nemusi to byt ziadna sponzorovana
masina, jeden som staval vo februari a vyslo to zhruba na 900 EUR. Vyhody su
zrejme, nevyhody sa prejavuju pri aplikaciach narocnych na grafiku (napr.
videoplejery). Viac na
http://www.ltsp.org

> Bob Jurencak, UTB
> jurencak na utb.cz