Linux ve vyuce - jak hromadne instalovat

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 4 16:39:01 CEST 2002

> - jak rozinstalovat linux vcetne aktualniho SW (KDE, Mozilla, ...) na
> vsechny pocitace? Obihat jeden za druhym se mi tedy nechce. Pujde nejak
> naklonovat disk s obema OS, nebo to proste nejak jinak vyresit? Hezkym
> resenim by byl jiste terminalovy server, ale v teto chvili nevim, kde bych
> na to sehnal sponzora ;)

No, pokud nenajdete nejake uplne automaticke reseni, tak staci proste
nainstalovat jeden pocitac, pridat do nej disk z dalsiho pocitace,
rozdelit, vytvorit filesystemy, a ten system tam prekopirovat (s
pripadnymi upravami konfigurace tykajicimi se HW). Pak staci pocitace uz
jen obehnout s disketou s kernelem a na kazdem spustit lilo.

-- Honza Houstek