avicap a zvuk

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Čtvrtek Červenec 4 21:25:36 CEST 2002

On Thu, 4 Jul 2002, Jan Povolny wrote:

>  Dobry den,
>
>  pouzivam distribuci Mandrake 8.2. Po precteni zkusenosti v konferenci jsem
>  si nainstaloval balicky libavifile0.6, avifile-player a avifile-samples,
> vse
> ve verzi 0.6.0. K tomu vsemu jsem jeste do /usr/lib/win32 rozbalil balicek
>  win knihoven..
>
> Vse pracovalo ok, az na samotny avicap, kvuli kteremu jsem to cele
>  provadel... Sice se spustil, ale spadl vzdy pri pokusu o vybrani kodeku a

Tohle by spis patrilo do avifile mailing listu, ale to nevadi.
Zkuste novejsi CVS verzi. Nemam s ni zadny problem.

> [...]
>  vstupy na TV karte (PV 951) a funguje to. Zvuk mam standardne svedeny na
>  zvukovku s cipem FM801 (funguje skvele s alsou) na line-in. Zkousel jsem
>  jako audio device v avicap vsechno mozne, od /dev/dsp pres /dev/adsp az po
>  /dev/audio. Avicap zdanlive bez problemu grabuje i zvuk, vidim, jak to
>  pribyva ve zvolene kvalite, pri naslednem prehravani to ale jen na zacatku
>  lupne a pak ticho. Obraz je v pohode. aviplay nevypisuje zadne chyby,
>  nalezne zvukovou stopu ve spravnem vzorkovani atd. Proto si myslim, ze je
>  chyba nekde v nastaveni a ja nahravam ticho.

Mate nastavene nahravani z line-in ?
defaultne je tam mikrofon.
A pokud ano tak jakou mate zvukovku a jake pouzivate ovladace ?
na moji zvukovce napriklad OSS ovladace odmitaji nahravat
(Trident 4D Wave NX)

	MOJE

--
Tomas Konir