avicap a zvuk

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Pátek Červenec 5 21:43:11 CEST 2002

Tomas Konir wrote:

> Mate nastavene nahravani z line-in ?
> defaultne je tam mikrofon.

*** Zkousel jsem nejprve nahravat z mikrofonu, mam pripojene video do TV
karty pres Composite a zvuk do MIC na zvukovce, slysim ho tak, jak mam.

> A pokud ano tak jakou mate zvukovku a jake pouzivate ovladace ?
> na moji zvukovce napriklad OSS ovladace odmitaji nahravat
> (Trident 4D Wave NX)

*** Mam zvukovku ForteMedia s cipem FM 801 (2+2 repro), pouzivam ovladace
alsa ve verzi 0.5.11, vse funguje naprosto bez problemu, tak jak ma. Je tam
i nejaka emulace OSS. V avicapu jsem nechal defaultne nastaveni zvuku na
/dev/dsp, pak jsem take zkousel /dev/audio, ale jak jsem psal, jen to lupne
a konec.

Zkousel jsem prepinat v alsamixeru nahravani jak z line-in (televize), nebo
i z mic (video) a oboje je totez, lup a nic. Pritom to nejaky zvuk musi
prehravat, nebo se to uspesne mlati x XMMS, ktere vystupuje pres OSS.

Zdravim
Jan Povolny