FS pro spoustu "pidi" souboru

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Pátek Červenec 5 11:21:19 CEST 2002

On Thu, 4 Jul 2002 04:45:52 +0200 (CEST)
Tomas Konir <moje na molly.vabo.cz> wrote:

> Mozna uvaha je pouzit maildir misto mailboxu. Pokud mam zkusenosti s
> pine, mutt, kmail tak vsechny jsou bez problemu cca do 50 000 mailu, ale
> neni dobre chtit po nich razeni podle threadu :-( (dlouho to trva).
> Pak je to opravdu jen na rychlosti CPU, Disku
>
> 	MOJE

No, diky vsem... zkusim XFS a pak zkusim prejit na jiny format zprav.

Jinak jsem myslel, ze pokud zprava = soubor, tak je to bezpecnejsi
(zkusenost se stracenou postou ve vyse vychvalovanem MS OE). Apropo manual
k Sylpheedu se tvari, ze umi jen MH Format zprav, takze potom co jsem si
konecne nakonfigoroval sylpheed k obrazu svemu a uz ho umim "docela" dobe,
tak budu muset prejit na neco jineho...

Jo a bez threadu prochazet tutuo konferenci je VELICE neprehledne a to si
jeste mytslim, ze to velice je slabe slovo...

PaD