Formaty ulozeni mailu [Was: FS pro spoustu "pidi" souboru]

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Červenec 5 12:04:25 CEST 2002

> Jinak jsem myslel, ze pokud zprava = soubor, tak je to bezpecnejsi
> (zkusenost se stracenou postou ve vyse vychvalovanem MS OE). Apropo manual
> k Sylpheedu se tvari, ze umi jen MH Format zprav, takze potom co jsem si
> konecne nakonfigoroval sylpheed k obrazu svemu a uz ho umim "docela" dobe,
> tak budu muset prejit na neco jineho...

No, z hlediska rychlosti prace s adresarem, ktery obsahuje 800MB mailu, se
mi jako nejpomalejsi jevi mailbox (je treba precist celych 800MB, pokud to
neni nejak indexovane), lepe je na tom maildir (ovsem tam zase zalezi na
tom, jak rychle zvladne OS a filesystem precist zacatky vsech tech
pidisouboru). Jako nejlepsi reseni se mi skutecne zda nejaka databaze
(tedy hadam, ze OE to resi nejak tak). Vite o nejakem klientovi (pripadne
patchi do nejakeho klienta, nejlepe mutta), ktery by umel maily skladovat
napr. v nejake *sql databazi?

-- Honza Houstek

P.S. Moje maily za lonsky rok maji "jen" 400MB, pouzivam maildir+mutt a na
rychlost si (zatim) stezovat nemuzu.