vadny HDD

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pátek Červenec 5 16:03:25 CEST 2002

Ahoj!

> Zařízení má být obecně navrženo tak, aby bylo maximálně failure-proof, což
> tedy jak tak koukám, v poslední době nejsou. Hlavně že se používají
> exotické šroubky aby se do toho blbí američani nemohli dostat (neboť když
> se dostanou a zraní se, musí to platit výrobce).

Fakt to plati vyrobce? To se mi nezda .... pokud na tom je "no user
servicable parts inside" tak mi mel byt vyrobce z obliga. Umim si
predstavit o hodne nebezpecnejsi veci na otvirani nez je harddisk.
								Pavel
--
Worst form of spam? Adding advertisment signatures ala sourceforge.net.
What goes next? Inserting advertisment *into* email?