Winmodem a modul esscom.o

iggy ales.cervenka na seznam.cz
Pátek Červenec 5 20:46:26 CEST 2002

Hezký den všem

Mám RedHat Linux 7.0 s jádrem 2.2.17-14 a pro zprovoznění mého
winmodemu používám modul esscom.o. V X sezení funguje vše normálně,
jenže v textovém režimu dostávám na konzoli následující hlášení:

kernel:  ESSCOM: @@@=> Queue number = 63 (63 nebo jakékoli jiné číslo)

a co mě znepokojuje ještě víc:

kernel:  Buffer over turn

Já vím, že při X session  je problém stejný, jen není vidět.

Chtěl bych se do Internetu připojovat přímo z textové konzole.
Tahle hlášení mi v tom brání.

Mohli byste mi někdo poradit, jak se toho zbavit?

Na internetu jsem hledal, kde se dalo, ale nikdo si tam na nic
takového nestěžoval. Taky jsem zkoušel překonfigurovávat syslogd,
ale nepomohlo to. Když v příkazové řádce zadám:

cat esscom.o |grep -a Queue

vypíše se mi:

Y@@@@rs_writeESSCOM: @@@=> Queue number = %d

Za jakoukoli radu díky.