vice sitovek v jednom stroji

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Červenec 5 18:12:31 CEST 2002

   From: Pavel Rauš <linuxcz na cpan.cz>
   Date: Wed, 3 Jul 2002 09:12:08 +0200

Zdravím,

   > mel bych otazku. Jak velky je problem vice sitovek v jednom stroji? Mam tu
   > nejake obycejne Realteky, ktery jsem mel uz 3 v 1 serveru a bez problemu.

dostat tři realteky do jednoho serveru je mnohem větší umění, než to, co
chcete nyní udělat ;-)

   > Ale ted budu potrebovat neco trosku vice exotickeho. Konkretne sitovka pro
   > optiku + 2x 3C982-TXM + 2x 3C996B-T. Nema nekdo nejake zkusenosti s temito
   > produkty pripadne s takovou kombinaci? Nebo doporucite produkty jine? Jadro
   > bude tak na 90% 2.4.18 s nejakymi upravami kvuli te sitovce na optiku.

Bude to bez problémů.

   > BTW: Co linux a 64bit PCI?

Co konkrétně? Linux samozřejmě pracuje s podporovanými
kartami. Např. gigabitové acenic, FC karty Qlogic apod.
--
Pavel Janík

wedding.o: unresolved symbol wedding_for_geeks
                  -- Samuel Maftoul <maftoul na esrf.fr> in LKML