vice sitovek v jednom stroji + doplneni bridge ATM->IP

Pavel Rauš linuxcz na cpan.cz
Čtvrtek Červenec 11 20:50:08 CEST 2002

Tak to nakonec asi bude jen 32bit PCI, ale o to zabavnejsi bude to rozchodit
... http://www.prosum.net/atm155_E.html

coz mi pripomina ... nevi nekdo zda bude fungovat bridgovani mezi 2
sitovkama 1. ATM optika, 2. klasickej IP gigabit ?? Prochazel jsem manualy
na http://bridge.sourceforge.net/ a nikde jsem nenasel informace o tom, ze
by to jit nemelo. Ale take nikde nepsali, ze by to jit melo.
Muj selsky rozum rika : bridge lze nastavit mezi kibovolnymi 2 sitovymi
zarizenimy a to, ze na jednom z nich bezi IP protokol nad ATM by nemelo byt
rozhodujici, protoze komunikaci na ATM by mel zajistit az konkretni driver.
Zda ma muj rozum pravdu zatim nikdo nebyl schopen potvrdit ani vyvratit.

Pavel Rauš
www.cpan.cz