avicap a zvuk

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Pátek Červenec 5 22:27:42 CEST 2002

On Fri, 5 Jul 2002, Jan Povolny wrote:

> *** Zkousel jsem nejprve nahravat z mikrofonu, mam pripojene video do TV
> karty pres Composite a zvuk do MIC na zvukovce, slysim ho tak, jak mam.

Slysel nahrany, nebo jen slysel pri mluveni do mikrofonu ?

> *** Mam zvukovku ForteMedia s cipem FM 801 (2+2 repro), pouzivam ovladace
> alsa ve verzi 0.5.11, vse funguje naprosto bez problemu, tak jak ma. Je tam
> i nejaka emulace OSS. V avicapu jsem nechal defaultne nastaveni zvuku na
> /dev/dsp, pak jsem take zkousel /dev/audio, ale jak jsem psal, jen to lupne
> a konec.

Zkuste pouzit novejsi alsu (jen pro jistotu)
A pak se podivejte na IGain. Tohle totiz udava jak hlasite se ma nahravat.
Pokud se s tim nehnulo a je to ztlumene tak pochopitelne neni mozne nic
nahrat.

> Zkousel jsem prepinat v alsamixeru nahravani jak z line-in (televize), nebo
> i z mic (video) a oboje je totez, lup a nic. Pritom to nejaky zvuk musi
> prehravat, nebo se to uspesne mlati x XMMS, ktere vystupuje pres OSS.

I tohle ukazuje na ztlumene IGain.

		MOJE

--
Tomas Konir