BIND- drobné dotazy....

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Sobota Červenec 6 11:33:41 CEST 2002

Zdravim.....
tak se mi povedlo rozchodit BIND

A jelikož mi to krásně chodí a jsem zvídavej zajímalo by mě následující:
1) v souboru root.cache  nebo podobném je seznam kořených serveru kterých se
bind dotazuje když neví, prý si to ukládá do cache.
Otázka: Ukládá to jenom do ramky nebo i na disk? , jestli na disk kam ?
Jestli do ramky tak asi uhodnu že při restartu to fšechno jaksi zmizí.... .

2) onen root.cache obsahuje již zníněný servery, podařilo se mi stáhnout
nějakou databázi, avšak jsou fšechny zřejmě v americe nebo kde.
Otázka: Existuje nějanká jiná databáze, řekněme určená pro čechy a střední
evrou, nebo čechy -evropa-svět? Jestli ano kdeže se dá pořídit?

Děkuji za zodpovězení mých zbytečných dotazů.
Zdenek Havrlik