BIND- drobné dotazy....

Sobota Červenec 6 12:39:11 CEST 2002

Dňa 06. júl 2002 o 11:33, Zdenek Havrlik napísal(a):

> A jelikož mi to krásně chodí a jsem zvídavej zajímalo by mě následující:
> 1) v souboru root.cache  nebo podobném je seznam kořených serveru kterých se
> bind dotazuje když neví, prý si to ukládá do cache.
> Otázka: Ukládá to jenom do ramky nebo i na disk? , jestli na disk kam ?
> Jestli do ramky tak asi uhodnu že při restartu to fšechno jaksi zmizí.... .

man named(8)
sekcia o signaloch na ktore bind reaguje:
     SIGINT    Dumps the current data base and cache to
               ``/var/tmp/named_dump.db'' or the value of _PATH_DUMPFILE.

> 2) onen root.cache obsahuje již zníněný servery, podařilo se mi stáhnout
> nějakou databázi, avšak jsou fšechny zřejmě v americe nebo kde.
> Otázka: Existuje nějanká jiná databáze, řekněme určená pro čechy a střední
> evrou, nebo čechy -evropa-svět? Jestli ano kdeže se dá pořídit?

pred tym, nez si sfunkcnis sluzbu domenovych mien by nezaskodilo si
nieco o tom aj precitat. potom by ti prisiel tento dotaz ako znacne
nezmyselny.
nech ta tesi, ze minimalne K.ROOT-SERVERS.NET je umiestneny v europe..
oni su celkovo rozmiestnene po celom svete a ma to svoj vyznam..

--
Linux 2.4.18-19mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586