kio_audiocd nefunguje na rh7.2

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Sobota Červenec 6 22:57:15 CEST 2002

Dobry den,
rad bych se zeptal jestli nema nekdo z Vas stejny problem.
Jedna se o verze 3.0, 3.0.1, 3.0.2. V zadne mi nefunguje
kio_audiocd :-( Pritom ve verzich 2.x.x fungovalo (alespon
co si pamatuji).
Nevi nekdo jak to resit? Pripadne pokud to nekomu funguje (v
Rh7.2,Rh7.3) mohl by mi laskave poslat seznam
nainstalovanych balicku?

Dekuji.

PS: na ty rpmka jsem sehnal odkaz z diskuze na dot.kde.org v
clanku o informaci o nove verzi kde (nejsou z rawhide, ale
u kde3.0 z rawhide je stejny problem, takze zadna zmena)
--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU/FDL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."