Linux ve vyuce - jak hromadne instalovat

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Neděle Červenec 7 07:27:32 CEST 2002

| Odesílatel: Slansky Jan <jslansky na ips-ag.cz>
|
| RH ma neco jmenem "kickstart". Jednou nainstalujes a on vytvori pri
| instalaci log. Podle toho se pak da instalovat identicka stanice.
| Nikdy jsem to ale nepotreboval a tudiz neznam podrobnosti.

nainstalujte si mkkickstart. Pak to umí vygenerovat. Jinak je KS.CFG docela
dobře popsán mám pocit v customization guide. Dělal jsem s ním i RAIDy. Ale
je to blb na rozdělování disků (asi jako disk druid), bacha na velké disky
ať jsou bootovatelné! ALe to se možná netýká nových verzí (RH7.0 se to ale
ještě týká, novější nevím, nejedou mi s adapecem, 7.2 a 3 jsem nezkoušel).

Zdraví JL.