music

Petr Vanek petr.vanek na ika.cz
Pondělí Červenec 8 10:10:04 CEST 2002

On Po, 2002-07-08 at 09:48, Jan Řezníček wrote:
> Tohle by mne taky docela zajimalo. Existuje neco jako Cubase nebo Cakewalk?
> Editace zvukovych vzorku, tvorba samplu, efektove procesory, notace ...

na domaci "demo nahravky" pouzivam protux.sourceforge.net.
musim rict, ze mne zajima pouze nahravani kytary - jako
rytmicke zaklady pouzivam trommlerem pripravene wav
samply bicich - a v kombinaci s Digitech-RP3 preampem,
Behringer Virtualizerem na efekty z toho lezou
v_ramci_moznosti_uchazejici zvuky (jsem dost limitovan
HW)

mam doma nejake "ukazky", takze kdyby byl zajem,
v klidu a pohode zaslu :)

p.s.:
<lehka_ironie>ten ProTux ma pro zacatek skutecne vymakany
interface... nevahal bych ho oznacit jako VIM mezi
zvukovymi editory</lehka_ironie> :)))

         Petr Vanek
      petr.vanek na ika.cz
  ----- www.yarpen.cz --------