Jak se připojit na internet přes mobil ? (Motorola Timeport 260)

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Červenec 8 10:38:42 CEST 2002

n_petr na seznam.cz napsal:
> Ahoj,
> poradil by mi někdo prosím, jak se připojit počítačem k internetu pod
> linuxem přes mobil Motorola Timeport 260 ?
>
> 1) pomocí normálního protokolu (CSD)

vytocite cislo nejakeho ISP (ale ne zacinajici 097)

> 2) pomocí rychlého protokolu (HSCSD)

HSCSD jen u Eurotelu

> 3) pomocí nového protokolu (GPRS)

neni na Oskarte ani na Slysim Vas (ale je na Odepis, myslim)

> *) Ale bude mi stačit jakkoli se připojit k internetu přes Motorola Timeport
> 260 přes moji Oskartu nebo tarif Slyším Vás.

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Tv> We are debian.org, resistance is futile, you will be apt-get upgraded.