Jak se připojit na internet přes mobil ? (Motorola Timeport 260)

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Pondělí Červenec 8 13:24:32 CEST 2002

On  0, Petr Cech <cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote:

> neni na Oskarte ani na Slysim Vas (ale je na Odepis, myslim)

lehce off topic, ale neodpustím si dotaz, protože to právě TEĎ řeším. Mě
stojí u  Oskara 1 KB (pozor na jednotky :))) 0,025 Kč, tedy 1 MB = 25 Kč.
Jak jsou na tom ostatní operátoři? Mám přejít? Když tak klidně na soukromý
mail. Díky moc

Martin Kamín

PS: Budu řešit připojení Linuxu přes satelit (one way) a zpětná cesta přes
GPRS...