imap s mazani mailu

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pondělí Červenec 8 12:30:56 CEST 2002

Dobry den

Chtel jsems e zeptat jak resite mazani mailu na imap slozkach.
Dotycny pouziva MS Outlooka a ten maily oznaci jako smazane, ale zustavaji
tam, Pokud si vhodne nastavim filtry v outlooku tak se mu smazane maily
zneviditelni, ale muze se k nim vratit (coz je zadouci).
Jestlize vsak pristoupim do tohohle uctu pres webmail SquirrelMail, pak ten mi
automaticky hned definitivne odstrani vsechny takhle smazane maily. Coz se mi
samozrejmne nelibi.

Jak bych mohl resit odtranenou postu aby to mohlo vicemene fungovat stejne
jako s ucty na pop3 a postou na lokale.

Dik za navrhy.

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners