smtp a php

Matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Červenec 8 15:41:21 CEST 2002

Tohle jsem resil nedavno a uplne stacilo jako posledni (paty) argument
funkci mail() podstrcit "-fnejakej_user@$SERVER_NAME" a fachci to sqele.
Ten nejakej_user by mel byt takzvany "trusted user" nastaveny v
konfiguraku sendmailu. Zkuste treba 'webmaster@$SERVER_NAME' ;)
Pokud nebude user "trusted", v hlavice mailu se objevi radka
webmaster na vas.server.cz using -f", coz muzete celkem v klidu ignorovat...
Co se tyce rozdilu mezi postfix/sendmail, zda se, ze postfix prijima v
tomto pripade stejny argument -f: facha to na firemnim serveru i u me
doma (ve frime sendmail, ja mam postfix ;)

Zdravim
Matthes

Daląí informace o konferenci Linux