smtp a php

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Červenec 8 13:33:17 CEST 2002

On 08/07/2002, Ondrej Tuma wrote:

> rád bych Vás požádal o radu, snažím se zprovoznit smtp v php běžící
> pod apachem na linuxu, v konečné fázi sem to vzdal a nainstaloval
> postfixe který mi poštu odesílá z lokálního stroje, ovšem z neznámých
> důvodu se neakceptuje hlavička z php, tedy v logu postfixu mam jako
> odesilatele apache na host.domena.cz

To je celkem pochopitelne, protoze v logu je jiste obalkovy odesilatel
a nikoliv ten, ktery je uveden v hlavicce From. Chcete-li zmenit
obalkoveho odesilatele, musite budto realizovat SMTP relaci "rucne"
a nebo email odeslat pres program, ktery to udela za vas (v pripade
qmailu umi qmail-inject zmenit obalkoveho odesilatele pridanim prepinace
-f, v postfixu bude jiste take neco takoveho).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka