smtp a php

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Pondělí Červenec 8 15:15:17 CEST 2002

Diky za informace, tak hluboko sem nešel nicméně jak sem pátral postfix,
by měl plně nahradit sendmail včetně příkazové řadky, takže bych neměl
nic extra nahrazovat, proto prosím pokud někomu funguje php mail s
postfixem nebo dokonce - byl bych radši, dokázal phpku vnutit cizí smtp
server tak aby byl použitelnej přikazem mail v php, byl bych vděčen za
jeho pomoc.

Děkuji za ochotu.

--
Linux, the operation system from the top of the world.       Ondrej Tuma
privat: ondra.tu na tsystemsweb.cz    konference: konference na tsystemsweb.cz