Re: Win4lin - kdo to zkoušel nebo tomá..

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Pondělí Červenec 8 13:45:25 CEST 2002

> Kdysi mi win4lin donesl šéf, abych teda mohl dělat na linuxu. Po půlhodině
> jsem mu to vrátil, protože jsem natolik paranoidní, že si nenechám dát
> kýmsi opatchovaný kernel do stroje.
Od dotycneho patche nejsou zdrojaky? :-)

> musím ty wokna mít, zatím není čas na konfiguraci aby to jelo bez nich) a
> bez patchování kernelu. Stejně oem wiry máte většinou od jinak linuxového
> stroje v krabici ve skříni, že?
Ani ne, stroje kupuju tam, kde _nemusim_ kupovat winy. Mel jsem win4lin
trojku a k nim w98 ze selectu a subjektivne mi to jelo lepe nez primo pod
win98 (coz je samozrejme blbost).   Jedine, co jsem nezkousel byly hry, neb
zadne nemam.

Zdenek Mazanec