Win4lin - kdo to zkoušel nebo tomá..

David Lukastik david.lukastik na svkuh.cz
Pondělí Červenec 8 14:02:36 CEST 2002

On Po, 2002-07-08 at 13:45, Zdenek Mazanec wrote:
> Od dotycneho patche nejsou zdrojaky? :-)

Zdrojaky jsou. ;o))

> Ani ne, stroje kupuju tam, kde _nemusim_ kupovat winy. Mel jsem win4lin
> trojku a k nim w98 ze selectu a subjektivne mi to jelo lepe nez primo pod
> win98 (coz je samozrejme blbost).   Jedine, co jsem nezkousel byly hry, neb
> zadne nemam.

Hry nejedou. :o(( Nepodporuje to DirectX.
Ale kdyz uz si to kupuji, tak vetsinou proto, ze chci na tech Windech
neco delat. :o))

Je pravda, ze to bezi temer stejne rychle jako samostatne instalovane
Win.

Jedine co mne stve, je to, ze je tam natvrdo jednotka J: a nejde to
zmenit (alespon jsem nenasel kde se to zmenit da). Je to pry pozustatek
z projektu Merge.
Mam tak zabitou jednu jednotku, kterou nemohu nijak vyuzit ve
startovacich skriptech pro NT domenu. Samostatny skript pro jeden, dva
stroje se mi nechce psat, na to jsem dost pohodlny ;o)).

davadu