Letny/zimny cas a C-cko

Marian Stetina mstetina na intrak.sk
Pondělí Červenec 8 14:52:32 CEST 2002

On Mon, Jul 08, 2002 at 02:32:54PM +0200, Libor Chocholaty wrote:

> Musite mit seznam zemi, kde se letni cas pouziva a podle toho jej nastavit. Jiny
> zpusob neznam.
>
> Libor

Nie je problem, ci sa pouziva, ale to, ze ked je UTC cas DD.MM.YYYY, ci treba
k nemu  pripocitat +1 hodinu alebo nie (stacilo by mi to zovseobecnene
na Cesko-Slovensko, nepotrebujem, aby to chodilo niekde v Auganistane :-) ).

Dik ..

          Marian Stetina
          Student na FEI TU Kosice
          Veduci PC Klubu na internate Jedlikova 9 Kosice      /-------\
          Spravca siete na internate Jedlikova 9 Kosice        |Apromix|
          Predseda SRpRI na TU v Kosiciach                     \-------/
  e-mail: mstetina na intrak.sk                             _-_
PGP kluc: http://www.intrak.sk/~mstetina/pgp/GnuPG     0(o_o)0

    ProsĂ­m neposielajte mi prĂ­lohy v proprietĂĄrnych formĂĄtoch.(.doc,.xls,...)
 Prečítajte si viac na http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html
  Please do not send me any attachments in proprietary formats.(.doc,.xls,...)
      Read more at http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html