Letny/zimny cas a C-cko

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pondělí Červenec 8 15:09:59 CEST 2002

On Mon, 8 Jul 2002, Marian Stetina wrote:
> Nie je problem, ci sa pouziva, ale to, ze ked je UTC cas DD.MM.YYYY, ci treba
> k nemu  pripocitat +1 hodinu alebo nie (stacilo by mi to zovseobecnene
> na Cesko-Slovensko, nepotrebujem, aby to chodilo niekde v Auganistane :-) ).
Co takhle si v programu otestovat LC_CTIME, LC_ALL a LANG
a pokud chci mit jistotu, tak si nastavit LC_CTIME na C.
Pak vlastni funkce s nastavovanim systemoveho casu pracuji v UTC.
Uzivatel si stejne nastavenim jedne z techto promennych nastavi vlastni
casovy posun.
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 623493