OpenSSH 3.4 RH6.2

Úterý Červenec 9 03:08:10 CEST 2002

> Nicmene vysledkem bude balicek, ktery _nepodporuje_
> UsePrivilegeSeparation (otazka zni, jestli je to ted i nadale nutne)
> a Compression na jadrech 2.2.

> Nechci mlzit, ale mam pocit, ze v RH 6.2 OpenSSH nebyl, v kteremzto
> pripade by zadny opravny balicek od RH samozrejme nevysel.

V RH 6.x by melo stacit vzit SRC balicek pro radu 7.x a rebuildnout ho
pomoci:

rpm --rebuild --define 'build6x 1' openssh-x.y.z-rr.src.rpm

Avsak oficialni OpenSSH na 99.9% pro radu 6.x urcite nebude...

SRC vezmete z updatu, nebudete mis starosti s tim, jestli nemate v
konfiguraci "neco v soucasne dobe zivotu nebezpecneho" muzete pak "jen"
sledovat dalsi pripadny oficialni update:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates/7.3/en/os/SRPMS/openssh-3.1p1-6.src.rpm

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz