OpenSSH 3.4 RH6.2

Úterý Červenec 9 08:21:10 CEST 2002

Milan Kerslager wrote:
> rpm --rebuild --define 'build6x 1' openssh-x.y.z-rr.src.rpm

	Neni to tak davno, co jste se Milane hrozne rozciloval nad pomocemi
jinych, kteri bez vyzkouseni napovidali teoreticke pokusy...

	Takze kratce a jednoduse, tento Vas postup nefunguje... Uz jen z duvodu
neexistence nekolika balicku, ktere byly az v rade 7.X, pripadne
balicku, ktere jsou vyzadovany ve vyssi verzi (napr. PAM, db4), jenze ty
starsi ze systemu neodinstalujete (ani nefreshnete), protoze je na ne
navazano mnozstvi veci, bez kterych se zrejme na serveru neobejdete...

PS: Ja jsem to udelal docela spinavym hackem, pres Mandrake, nakonec
uspesne, presto musim jit pres --nodeps abych mel pokoj (+ smazat
/etc/profile.d/ssh-client - nevite co ma delat 'shopt'?) a navic, coz mi
vadi je fakt, ze nelze pouzit soucasne Separaci a Kompresi (zrejme (dle
hlasek - your platform...) jen jadra 2.2.) => pokud mate na klientovi
nastaveno pouziti komprese, odmitne se spojeni, prima vec, kdyz musite
predelat vsechny davky, ktere kde vsude mate...:-(

PPS: Nez zacnete pokusy, najdete si na Inetu gccmakedep - ze nevite co
to je? To ja do vcerejska take nevedel... Google ale ano. Nevim, proc to
neni soucast distribuce uz od nepameti, kdyz 'make' a 'gmake' s timto
nastrojem default pocita... (overeno pres make -d depend)