OpenSSH 3.4 RH6.2

Úterý Červenec 9 09:09:43 CEST 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek píše:
> 	Jiste ze ne, bohuzel std. bash se k tomu nezna (proc BASH2?, kdyz je jako
> shell uvedeno 'unknown' => melo by se to zpracovavat defaultnim - tedy
> /bin/sh, ktery opravdu nebyva linkovan na bash2...:-(), Google rovnez
> ne, jako rpm balicek jsem to nenasel, tak uz jsem vazne nevedel co s
> tim... - BTW s tim hupovanim bylo mysleno co?
	RH dobře podporuje poslední distribuce, s těmi staršími je to horší,
dost často si musíte poradit sami. Skripty používající vlastností bashe
verze 2, když v RH 6.2 je ještě verze 1, nejsou jediná problematická věc,
například některé startovací skripty se ukládají do /etc/init.d a přitom
chybí link do /etc/rc.d a takových věcí by se našlo víc. Taky jsem dlouho
odolával, ale budu už teď zřejmě nucen upgradovat 6.2 na něco novějšího.