OpenSSH 3.4 RH6.2

Úterý Červenec 9 08:40:11 CEST 2002

Zdenek Mazanec wrote:
> 2.4) - proste mi server sice najel, ale triskal s konexi tak brzo, ze ani
> nic nezalogoval. Pri pouziti jadra 2.4 bez problemu.

	Jo, to me pekne krkalo... - pak jsem na to prisel a vy na to dojdete
hned, kdyz date cokoli scp -C .... - zatracena komprese...:-(

> Nicmene, na rh 6.2 s uspechem pouzivam binarni openssh 3.4 ktere vyslo v
> updatech mandraku 7.2. Mezi temito dvema verzemi sedi snad uplne vsechno -
> rada jadra, glibc i openssl.

	To je povzbudiva zprava, skoda, ze ne o 24 hodin drive, vcera jsem nad
tim stravil skoro den, nez jsem mel vsechno v kupe...:-(

[snip]

shopt...
 > P.S. Predpokladam, ze najit to v manu bash2 by nedalo velkou praci.

	Jiste ze ne, bohuzel std. bash se k tomu nezna (proc BASH2?, kdyz je jako
shell uvedeno 'unknown' => melo by se to zpracovavat defaultnim - tedy
/bin/sh, ktery opravdu nebyva linkovan na bash2...:-(), Google rovnez
ne, jako rpm balicek jsem to nenasel, tak uz jsem vazne nevedel co s
tim... - BTW s tim hupovanim bylo mysleno co?