Konfiguracni soubory (bylo Re: Vyreseno Re: Rozliseni Xwindow)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Červenec 9 09:33:00 CEST 2002

On Po, 2002-07-08 at 17:50, Jaroslav Lukesh wrote:

> Nehledě na to, že se pak klikózní parser z kódu dopsaného ručně může
> zbláznit, což se mi už stalo :(

Ja verim, ze se da naprogramovat i parser, ktery:

1) zachovava poznamky
2) neprehazuje poradi (nezbytne)
3) nezblazni se z rucniho dopsani

Alespon jsem sam delal nejake upravy na cfgopts.[ch] (coz jsem kdysi
nasel snad na SimTel.netu) a ted to splnuje vsechny tri body uvedene
vyse.

> Takže buďto používejte klikání, nebo text editor.

Myslim, ze to neni (nebude) nutne. Je to jen o tom, jak moc prace si
programatori daji s temi parsery.

Petr