mrtg

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Úterý Červenec 9 11:34:43 CEST 2002

Libor Motycka wrote:
> Dobry den,
>
>   spustil jsem si mrtg - funguje ok.
>
> Na nas web server u providera mame pristup co to da - 10Mb ethernet, ale
> ostatni internet je samozrejme osekan na cca 400 kbps
>
> Muj dotaz je proto nasledujici:  jde nastavit mrtg, tak aby ignoroval
> veskera data (mnozstvi) z jedne IP adresy v internetu? Nebo aby ignoroval
> celou sit providera ?
>
> Jde mi proste o to, abych videl skutecny provoz linky do internetu.
>
> predem dekuji za pomoc
>
> libor

MRTG jen sbira data a z nich dela grafy a statiku. To znamena, ze by
jste se nemel zamerit na MRTG, ale na tu cast systemu, ktera MRTG data
dodava. A tedy otazka, z jakeho zarizeni a jakym zpusobem MRTG ziskava
data, jenz pote zpracovava? Zkuste vymyslet zpusob, jak na tom zarizeni
oddelene merit pakety urcene pro internet a pro Vas web server a jak je
oddelene dosatat do MRTG. A pak uz jen budete pomoci MRTG zobrazovat dva
odlisne grafy - jeden internet, druhy vlastni web.

--
Stepan Cirkl
IT konsultant

email: cirkl na ccu.cz