Priradit jeden procesor aplikaci v smp

Úterý Červenec 9 09:53:00 CEST 2002

Michal Krause píše:

> Ale pokud se pod pojmem uloha rozumi jeden proces (bez vlaken ci
> potomku), tak pobezi porad jenom na jednom procesoru, ne? Tedy ze
> nevyuzije SMP je jiste, ale mam ted hlavne na mysli to, ze nebude
> migrovat z procesoru na procesor, ne?
	Já jsem myslel hlavně toto: na smp systému nelze jednoduše zajistit,
aby proces běžel pořád, řekněme, na cpu 1 nebo aby se o jeden procesor
s nikým nedělil.
	Pokud je připravených k běhu víc procesů než je procesorů, proč by
nemohly migrovat?
Jeden proces samozřejmě v každém okamžiku poběží na nejvýše jednom
procesoru, ale o tom snad spor není :-).