Priradit jeden procesor aplikaci v smp

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Červenec 9 09:57:14 CEST 2002

On 09/07/2002, Zdenek Pytela wrote:

> 	Já jsem myslel hlavně toto: na smp systému nelze jednoduše
> zajistit, aby proces běžel pořád, řekněme, na cpu 1 nebo aby se
> o jeden procesor s nikým nedělil.
> 	Pokud je připravených k běhu víc procesů než je procesorů, proč
> by nemohly migrovat?

No, nejak jsem si zafixoval, ze proces pobezi stale na stejnem
procesoru, ale mozna, ze si to s necim pletu, tohle asi bude muset
upresnit nekdo, kdo se lepe vyzna v x86 a jadre. (jestli jsem mimo, tak
se omlouvam za mlzeni).

> Jeden proces samozřejmě v každém okamžiku poběží na nejvýše jednom
> procesoru, ale o tom snad spor není :-).

Samozrejme, to je jasne :)

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka