Obnovovaci frekvence

Bc. Radek Krejča radek.konference na starnet.cz
Úterý Červenec 9 09:52:21 CEST 2002

Dobry den,
potrebuji nastavit vyssi obnovovaci frekvenci monitoru, docasne jsem si ji
zvysil pres xvidtune, nicmene mam 2 problemy:

1. xvidtune mi umoznil pouze 87 Hz, ackoliv grafika a monitor zvlada bez
problemu 100 Hz, na bilem pozadi to dost blika, jak nastavit vyssi frekvenci?

2. jak zajistim, aby to, co se mi podari vyzdimat pres xvidtune (nebo i jinak
:-)), zustalo i po restartu pocitace, event. Xek? Tusim ze to bude nekde v
XF86Config-4, ale kde a v jakem formatu?

Diky za radu
Radek

--
S pozdravem,