Priradit jeden procesor aplikaci v smp

Úterý Červenec 9 12:10:38 CEST 2002

Tomas Konir píše:
> Vzhledem k tomu, ze tato vlastnost je ve 2.5 jadrech tak predpokladam, ze
> to az tak zbytecne neni. kolik tim usetrim to muzu jenom odhadnout, ale az
> budu mit nejakou 2CPU masinu po ruce tak to urcite zmerim.
	Já netvrdím, že je to zbytečné, ale že to musí být dost specifický
případ, aby se opravdu měřitelné množství času ušetřilo. Většina podobných
dotazů je motivována právě pocitem, že se musí ušetřit strašně moc.
Ten váš odkaz myslím vysvětluje vše.
Jestli jsem to správně pochopil, je to implicitní součástí 2.5 jader (asi
od 2.5.8?), takže se to nikde nepovoluje nebo nezakazuje, jenom programy
toho musí být schopny. A neznamená to, že proces má celý procesor jenom pro
sebe, ale že používá jenom jeden konkrétní.